قصد مهاجرت به آمريکا را داريد؟ آيا مي‌دانيد چگونه مي‌توان ويزاي طلايي ايالات متحده را دريافت کرد؟

۲۰ بازديد

قصد مهاجرت به آمریکا را دارید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توان ویزای طلایی ایالات متحده را دریافت کرد؟

 

دریافت کارت اقامت دائم ایالات متحده یا گرین کارت چندان کار ساده‌ای نیست، یا باید یک پیشنهاد شغلی با درآمد مناسب از آمریکا داشته باشد و یا خوش شانس باشید و در قرعه‌کشی سالانه گرین کارت برنده شوید.

البته اگر یکی از اقوام شما که ملیت آمریکا را دریافت کرده و از تمکن مالی کافی برخورداراست، می‌تواند برای شما درخواست صدور اقامت کند ولی به سرانجام رسیدن آن فعلا پروسه‌ای زمانبر است و بسته به نسبت فامیلی حتی می‌تواند بیش از یک دهه طول بکشد مگر در موارد خاصی همچون ارائه درخواست از سوی فرزند برای پدر و مادر.

با این حال، اگر شما فرد ثروتمندی باشید می‌توانید از امکان دریافت اقامت سرمایه‌گذاری استفاده کنید چون که ایالات متحده همچنان جز‌ء معدود کشورهایی است که «ویزای طلایی» صادر می‌کند

   http://s.ecmaps.de/PHBSd

 https://cutt.ly/bwc7ypVg

 https://0rz.tw/AH0Mu

  •  

چگونه می توان ویزای طلایی آمریکا را دریافت کرد؟

ویزای طلایی آمریکا در قالب ویزای نوع EB-5 به افرادی اعطا می‌شود که حداقل ??? هزار دلار آمریکا (??? هزار یورو) در یک شرکت تجاری تایید شده در ایالات متحده سرمایه‌گذاری کنند. افرون بر این، کسب و کار مدنظر باید حداقل ?? فرصت شغلی ایجاد یا موجب حفظ ?? شغل موجود شود.

برای پروژه‌هایی که معطوف به اشتغالزایی نیستند، حداقل رقم سرمایه‌گذاری برای دریافت ویزای طلایی به یک میلیون و ?? هزار دلار (??? هزار یورو) افزایش می‌یابد.

سرمایه‌گذار خارجی همچنین باید به عنوان مدیر کسب و کاری که در آن سرمایه‌گذاری کرده، ایفای نقش کند. پس از تایید ثبت مدارک سرمایه‌گذاری، شما می‌توانید درخواست گرین کارت کنید.

در صورت موفقیت سرمایه‌گذاری، شما حق زندگی، کار، تحصیل یا بازنشستگی در ایالات متحده را به دست می‌آورید. اعضای خانواده تحت تکفل شما از جمله همسر و فرزندان مجرد زیر ?? سال نیز واجد شرایط دریافت گرین کارت مشروط خواهند بود.

پس از پنج سال زندگی در ایالات متحده، می‌توانید برای دریافت شهروندی این کشور اقدام کنید.

آمریکا چند ویزای طلایی صادر می‌کند؟

ایالات متحده سالانه حداکثر ?? هزار ویزای نوع EB-5 صادر می‌کند. این تعداد شامل ویزای‌هایی است که به اعضای خانواده سرمایه‌گذاران اعطا می‌شود.

از سال گذشته که برنامه صدور ویزای طلایی برای پنج سال دیگر تمدید شد، ?? درصد آن برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های روستایی و مناطق با جمعیت کمتر از ?? هزار نفر یا دارای نرخ بیکاری بالا در نظر گرفته شده است.

به هر کشور جهان نیز سالانه حداکثر ? درصد از کل ویزاهای صادره EB-5 اختصاص می‌یابد.

کدام ملیت‌ها بیشترین ویزای طلایی آمریکا را دارند؟

مطابق آمار رسمی، در سال ????، بیش از ? هزار ویزای طلایی ایالات متحده برای اتباع چینی صادر شده است.

سرمایه‌گذاران هندی با ???? در رتبه دوم قرار داشتند و ویتنامی‌ها (???)، اتباع کره جنوبی و برزیل (هر کدام ???) در رتبه‌های بعدی بودند

منبع : ست نیوز

https://www.openstreetmap.org/user/RivkaBull2

https://www.tripadvisor.com/Profile/RivkaBull2

https://www.4shared.com/u/_Zri-mf5/RivkaBull2.html

https://www.mixcloud.com/RivkaBull2/

https://www.sbnation.com/users/RivkaBull2

https://unsplash.com/@rivkabull2

https://www.evernote.com/shard/s570/sh/4e5904bf-59a4-1b13-ff0d-e9bd223a56e8/hCCyQQsa6i8DbcDqiy_YvDrR6l64-5oi2hcwF417wwznaf-BHLN2rlnWgA

https://www.liveinternet.ru/stat/stenews.ir/

https://knowyourmeme.com/users/rivka-bull

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/2452fcfb-5a03-4dd7-a40b-8e1f33ce1b6d/Rivka-B

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/RivkaBull2

.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.